آغاز اجرای طرح مجتمع بزرگ اقامتی- تفریحی بناب: پای دوچرخه ها دوباره به بناب باز می شود.

سرمایه‌گذار مجتمع اقامتی ـ تفریحی بناب گفت: با اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از زمین‌های ورزشی و اقامتی، پای دوچرخه‌سوارها دوباره به بناب باز شده و این شهرستان موقعیت سابق خود را به دست خواهد آورد.

سعیدالله داننده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بناب به شهر دوچرخه‌ها مشهور است به طوری که سال‌های سال میزبان تورهای متعدد دوچرخه سواری بوده اما متاسفانه اکنون از لیست مقصد تورهای دوچرخه‌سواری حذف شده است.

وی با تأکید بر اینکه دلیل حذف بناب از میسرهای دوچرخه‌سواری، نبود مکانی مناسب برای اقامت دوچرخه‌سواران بوده، یکی از اهداف ساخت مجتمع اقامتی را فراهم کردن شرایط برای برگزاری تورهای دوچرخه‌سواری در شهرستان دانست.

داننده خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در لیست مسیر تورهای دوچرخه‌سواری، نشاط و امید را بین مردم این شهرستان دوچندان خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بناب دارای 145 هزار نفر جمعیت است، ساخت مجتمع تفریحی را از اولویت‌های اساسی منطقه دانست و یادآور شد: در حال حاضر مکان خاص و ویژه ای برای تفریح مردم شهرستان وجود ندارد.

داننده افزود: نه تنها بناب بلکه شهرستان‌های اطراف نیز فاقد مرکز تفریحی مناسبی هستند که با ساخت مجتمع تفریحی تا حدودی می توان پاسخگوی این نیازهای مردم شد.

وی از استقبال بالای ساکنان بناب و شهرستان‌های اطراف از اجرای این پروژه خبر داد و گفت: با توجه به علاقه‌مندی مردم، پیش‌بینی موفقیت طرح کار چندان دشواری نیست.

داننده با بیان اینکه 8 هزار متر مربع برای ساخت این مجتمع اقامتی در نظر گرفته شده است، از اختصاص 4 هزار متر مربع به منظور ساخت شهربازی مجموعه خبر داد.

وی همچنین ساخت 2 هتل، تالار، آمفی تئاتر، مرکز خرید و باشگاه ورزشی را از دیگر طرح های قابل اجرا در قالب مجتمع اقامتی ـ تفریحی عنوان کرد.