مردم پنج روستای بناب یکصد میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)بناب با اعلام این خبر گفت:زکات جمع آوری شده با مبالغی تشویقی جهت کارهای خیریه و عام المنفعه درهمان روستاها هزینه خواهد شد .

سلیمانی با اشاره به جمعیت تحت پوشش این اداره در بناب گفت: در حال حاضر 3135 خانوار با جمعیتی بالغ بر 6775 نفر در کمیته امداد امام خمینی بناب تحت پوشش قرار دارند که در سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان مستمری دریافت نموده اند  سلیمانی با تاکید بر تامین شغل برای افراد نیازمند تصریح کرد :برای این منظور کمیته امداد امام خمینی (ره)بناب برای 1480 خانوار از طریق طرحهای خودکفائی مبلغ 242 میلیون تومان وام پرداخت نموده است.

 وی درمان رایگان افراد تحت پوشش را از دیگر برنامه های این نهاد ذکر کرد و افزود: در حال حاضر برای 3373 نفر کارت درمانی صادر شده است که بصورت رایگان در مراکز طرف قرار داد درمان می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) بناب از فعالیت 321 حامی ایتام در این شهرستان خبر داد و افزود: در این زمینه 235 نفر از ایتام با پرداخت 155 میلیون تومان مورد حمایت قرار گرفته اند .

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مبلغ 293 میلیون تومان وام قرض الحسنه برای افراد تحت پوشش این کمیته پرداخت شده است .

 سلیمانی ضمن دعوت از خیرین برای اعطای مستقیم کمک های مالی به کمیته امداد از پرداخت 236 میلیون تومان صدقه و 200 میلیون تومان سایر کمک های مالی توسط مردم بناب در سال گذشته خبر داد.

 رئیس کمیته امداد با اشاره به تشکیل مراکز حمایتی و نیکوکاری در شهرستان بناب افزود: این مراکز در محلات مختلف بناب و به منظور شناسایی افراد نیازمند و بی بضاعت واقعی فعالیت ، وبا جمع آوری کمک های مالی و هزینه نمودن آن در همان محل اقدام خواهند کرد.