بوستان ورزش شهرستان بناب افتتاح و به بهره‌برداری رسید

این بوستان در فضایی به وسعت 2 هزار و 800 مترمربع و با هزینه‌ 100 میلیون ریال ظرف 17 روز تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار بناب در این مراسم از آغاز افتتاح طرح‌های عمرانی این شهرداری در هر ماه خبر داد.

باقر بابازاده گفت: با افتتاح این پروژه گام بزرگ شهرداری بناب برای افتتاح هر ماه دو پروژه برداشته شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه گسترش فضای سبز، شهروندان بنابی به زودی شاهد افتتاح هر ماه دو پروژه خواهند بود.

وی افزود: شهرداری بناب در نظر دارد با تقسیم مساوی خدمات خود در نقاط مختلف شهر، امکانات پیشرفته و توسعه را به صورت مساوی تقسیم کند.

شهردار بناب همچنین احداث پارک‌ها و بوستان‌های محلی و توسعه فضاهای سبز را از جمله اهداف و سیاست‌های مهم این شهرداری در سال‌‌جاری نام برد و گفت: به زودی فاز اول پارک ساحلی دریا به عنوان بزرگ‌ترین پارک بناب به وسعت 200 هزار مترمربع در حاشیه دریاچه ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در این پارک بزرگ انواع گونه‌های سنجد، پسته و توت کاشته شده و با افتتاح آن سرانه فضای سبز هر شهروند بنابی به سه مترمربع افزایش می‌یابد.

بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ادامه همین برنامه‌ها عملیات احداث پارک تفریحی- ورزشی شهرداری، پارک کوهستان (قلیش داغی) در جنوب شهر که هم‌اکنون در حال اجراست تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فرماندار بناب نیز در مراسم افتتاح بوستان ورزش گفت: درخواست شهروندان بنابی ایجاد فضای سبز بیشتر به منظور پاکسازی هوا و محلی برای تفریح مردم است.

ناصر هاشمی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل زحمت‌کش شهرداری بناب برای تلاش برای توسعه فضای سبز شهری خواستار تسریع در احداث و افتتاح پارک‌های محلی و بوستان‌ها شد.