انتقاد امام ‌جمعه بناب از بی‌توجهی مسئولان به نماز

امام جمعه بناب گفت: چرا برای همه جا و برگزاری برنامه‌های کذایی پول هست، ولی برای برگزاری مسائل امر به معروف، نهی از منکر و مخصوصاً نماز پول نیست.

حجت‌الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان بناب با انتقاد از عدم توجه به موضوع مهم نماز در کشور اظهار کرد: با گذشت 35 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هنوز ما مشکل ایمان و مشکل اعتقادی داریم و هنوز آن مشکلات برای ما حل نشده است.

‌امام جمعه بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان بناب بیان کرد: با وجود اینکه سال گذشته جلسه‌ای برای ستاد اقامه نماز تشکیل نیافته بود، ولی کارهای خوبی در خصوص ترویج نماز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اگر واقعاً نماز را بشناسیم و برای نماز هزینه کنیم، هیچ مشکلی این کشور را تهدید نخواهد کرد.

امام جمعه بناب رقم اختصاص یافته به امر ترویج نماز در استان را نوعی گدایی دانست و گفت: با این ساز و برگ‌ها وضع همین طور می‌شود که هست.

‌باقری‌بنابی خاطر نشان کرد: چرا برای همه جا و برگزاری برنامه‌های کذایی پول هست، ولی برای برگزاری مسائل امر به معروف، نهی از منکر و مخصوصاً نماز پول نیست؟! چرا در عربستان سعودی و بلاد عربی این طور نیست؟! ما به نماز خودمان که نماز علوی و فاطمی است، بها نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد: مادامی که ادارات، مسئولان و دولتمردان ما به دین الهی و ارزش‌های الهی و نماز این چنین بها دهند، وضع به همین صورت خواهد بود!.