نائب رئیس مجمع نمایندگان استان از کاهش ارتباط بین مدیران و مردم انتقاد کرد

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از کاهش ارتباط مدیران اجرایی با مردم انتقاد کرد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی روز شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه تعامل و ارتباط با مردم یک ایده دینی و مذهبی محسوب می شود، گفت: یکی از شاخص های مدیریت جهادی مردم داری و تکریم ارباب رجوع است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خطاب به مدیران و مسوولان شهرستان بناب افزود: شما باید هرچه قدر می توانید ارتباط خود را با مردم و حتی همکاران تقویت کنید.

باقری بنابی اظهار کرد: بنده آماده ام هزینه اختصاص یک عدد سیمکارت اعتباری همراه اول توسط اداره مخابرات به تمام مدیران شهرستان را تقبل کنم و این شماره تلفن ها به مردم شهرستان اعلام شود تا به این وسیله ارتباط آسان و دایمی مردم با این مسوولان فراهم شود.

وی با اظهار تاسف از کاهش ارتباطات مسوولان در جامعه، گفت: جای تاسف بیشتر اینجاست که مدیری در بناب وجود دارد که هنوز نتوانسته با مدیرکل مربوطه خود در استان ارتباط برقرار کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه مدیر جهادی واقعی باید شب و روز نداشته باشد گفت: عملکرد شهردار تهران و وزرای بهداشت و امورخارجه نمونه و الگوی خوبی برای مدیریت جهادی است، در حالی که در استان آذربایجان شرقی مدیر استانی داریم که هنوز قیافه اش را ندیده ایم.