محفل انس با قرآن با تلاوت قاری مصری در بناب برگزار می شود

مدیرکل اوقاف وامور خیریه آذربایجان شرقی گفت: محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین المللی مصری در شهرستان های هشترود، مراغه، بناب، تبریز و اهر از روز دوشنبه آغاز شد.

حجت الاسلام ˈسید شهاب الدین حسینیˈ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه هایی که مناسبت بسیار خوبی با ایام ماه مبارک رمضان دارد و هر ساله از طرف سازمان اوقاف برگزار می شود برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی از کشورهای اسلامی است.

وی افزود: بر این اساس استاد ˈاحمد شحات احمدˈ از این سری برنامه ها در نخستین برنامه خود امروز ظهر در شهرستان هشترود تلاوت خود را آغاز کرده و سپس پس از نماز ظهر و عصر در شهرستان مراغه و پس از نماز مغرب و عشا در مصلای اعظم شهرستان بناب تلاوت های خود را ادامه می دهد.

وی افزود: در تبریز نیز این برنامه قرآنی فردا در امامزاده سید حمزه (ع) پس از نماز ظهر و همچنین عصر و پس از برنامه ترتیل خوانی در مصلی تبریز حدود ساعت 15 تلاوت دوم خود را در تبریز اجرا می کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: قاری بین المللی مصری پس از نماز مغرب و عشا فردا نیز در مسجد جامع اهر میهمان مردم این شهرستان بوده و به تلاوت قرآن کریم می پردازد.

ایرنا .