آغاز اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره در بناب

علی سلطانی‌وش عصر دیروز در همایش یک‌روزه روحانیون و مبلغان شهرستان بناب در آستانه ماه مبارک رمضان در خصوص وضعیت امنیت اخلاقی و اجتماعی شهرستان اظهار کرد: اجرای طرح استقرار امنیت اخلاقی نه تنها در شهرستان تعطیل نشده، بلکه گشت‌های این طرح همچنان فعال هستند.

وی با بیان اینکه بانوان بدحجاب درسطح شهر جمع‌آوری شده و همچنان با آنها برخورد می‌شود، گفت: تنها در روزهای اخیر 40 نفر دختر بدحجاب دستگیر شده و به خانواده‌هایشان تحویل داده شده‌اند و درصورت تکرار برای آنها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

سلطانی‌وش همچنین در خصوص جمع‌آوری ماهواره گفت: متأسفانه استفاده از ماهواره دامنگیر کل شهرهای کشور شده، اما نیروی انتظامی با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب، اجرای مجدد طرح جمع‌آوری ماهواره را به زودی آغاز می‌کند و در این راستا پس از ابلاغ تذکر در مرحله اول، در مراحل بعدی توسط مراجع قضایی برخورد شدید خواهد شد.

وی از روحانیون و مبلغان شهرستان بناب خواست دست نیروی انتظامی را بگیرند و در منابر و محافل ماه مبارک رمضان نسبت به آگاه‌سازی مردم تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی بناب اضافه کرد: در طول یک ماه گذشته با متلاشی کردن یک باند قماربازی در منطقه 40 نفر را دستگیر کرده‌ایم.