با انتصاب معاونت اجرایی دانشگاه/ تغییرات در دانشگاه پیام نور بناب کلید خورد

با انتصاب معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز بناب تغییرات در این دانشگاه کلید خورد.

علی قربانی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب عصر امروز در آیین معارفه معاونت اجرایی این مرکز ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین ایجاد وحدت و همدلی بین کارکنان دانشگاه را رویکرد جدید این دانشگاه اعلام و اظهار کرد: هرچه قدر انگیزش در بین کارکنان بالا رود به همان اندازه نیز شاهد پیشرفت و توسعه مرکز خواهیم بود.

وی افزود: با اشاره به نامگذاری امسال بنام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی و با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه بر انجام صرفه جدی در تمام بخشهای دانشگاه تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب ارائه پیشنهادات سازنده از سوی همکاران را برای پیشرفت و توسعه مرکز سازنده دانست و افزود: با توجه به وجود ظرفیت بسیار بالا در بین کارکنان، انتظار داریم در آینده شاهد توسعه مرکز از لحاظ کمی و کیفی باشیم.

قربانی در ادامه سخنان خود از معرفی معاون آموزش مرکز طی روزهای آینده خبرداد و گفت: ر تلاش هستیم یک نفر هیأت علمی دارای توانایی های بالا را به این معاونت معرفی نماییم تا نسبت به پیگیری مسائل آموزشی و بویژه تصویب رشته های جدید تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد جدیت داشته باشد.

وی سپس ضمن معرفی میراسماعیل سیدعلیزاده بعنوان معاونت اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز بناب گفت: با توجه به قابلیت هایی که در شخصیت ایشان سراغ داریم، امیدواریم آقای سیدعلیزاده در تشکیل کارگروه‌های بهره‌وری، توجه به محوطه دانشگاه، توسعه فضای سبز و همچنین پیگیری مطالبات همکاران قدم‌های لازم و اساسی را بردارند.

قربانی مدیران خود را به تلاش مضاعف در مسئولیت‌های خود و پیگیری امورات محوله دعوت کرد و ضمن گرامیداشت هفته دولت این هفته و مناسبت را به کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

معاون جدید اجرایی دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت رعایت و اجرای دستورالعمل‌های سازمانی، تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی، شفاف سازی در نحوه پرداخت اضافه کاری کارکنان را از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد.

میراسماعیل سیدعلیزاده برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی برای ارتقاء همکاران، برگزاری برنامه‌های متعدد ورزشی و تقویت و ایجاد فضای شاد و محیطی آرام و پیگیری مطالبات کارکنان را از دیگر برنامه های خود در این مرکز اعلام کرد.

تسنیم.