معاونان جدید عمرانی و پژوهشی واحد بناب معرفی شدند

طی مراسمی معاونان جدید عمرانی و پژوهشی دانشگاه ازاد اسلامی واحد بناب معرفی شدند.

به گزارش بناب نیوز به نقل از دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد بناب ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی این واحد دانشگاهی طی سخنانی دوران مسئولیت را فرصت مناسبی برای امتحان ، رشد و تربیت انسان ها و خدمت به بندگان خداوند دانست و گفت: قبول مسئولیت در نظام اسلامی قطعاً به منزله لطف ویژه خداوند به اوست تا استعداد خود را نشان داده و ارتقا پیدا کند.

احمد امیری افزود: سر و کار ما مسئولان در مجموعه دانشگاه با استعداد جوانی و تعلیم و تربیت نیروهای متخصص و متعهد بوده بنابراین باید با توان هرچه بیشتر زمینه پرورش مناسب آنها را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: افرادی که مسئولیت اجرایی قبول می کنند از پیشرفت علمی صرف نظر می کنند و مهندس علی بیرامی در مدت خدمات 8ساله خود ایثار کرده بود که ادامه تحصیل نداده بود اما حال که در مقطع دکترای عمران قبول شده حق دارد که از این فرصت ارتقای تحصیلی استفاده کند.

امیری گفت: قطعاً آثار ارزشمند مهندس علی بیرامی در واحد بناب ماندگار خواهد بود و دانشگاه به تجربیات علمی وی در آینده نیازمند است.

وی خاطرنشان کرد: باوجود اینکه هم اکنون واحد بناب مثل گذشته به ساخت و سازهای گسترده نیاز چندانی ندارد اما تقویت زیرساخت های فنی و عمرانی و تعمیر و نگهداری فضاهای فیزیکی نیاز خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت حوزه معاونت پژوهشی این واحد دانشگاهی گفت: این معاونت همواره آسیب پذیر بوده اما در عین حال مدیرپرور می باشد و تاکنون چندین رئیس واحد تحویل داده است.

احمد امیری همچنین با اشاره به جایگاه ویژه حوزه معاونت پژوهشی به عنوان حوزه تخصصی گفت: هم اکنون رسالت معاونت پژوهشی با سالهای گذشته فرق کرده و از این پس باید به عنوان مولد علوم و فنون به آن نگاه کنیم.

وی بر کیفی سازی طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و دقت بیشتر در نحوه هزینه بودجه پژوهشی تاکید کرد.

امیری اظهار کرد: البته سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هم باید با درک وضعیت واحدها از برگشت بودجه پژوهشی مصرف نشده واحدها به سازمان صرف نظر کند و از سویی با دقت بیشتر کار کنند تا نتایج کاربردی و بازدهی مفید حاصل شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به انگیزه و تخصص بالای معاون جدید پژوهشی واحد بناب خواستار توجه ویژه او به تاسیس و تقویت شرکت های دانش بنیان شد.

در ادامه این مراسم معاون جدید عمرانی واحد بناب طی سخنانی هدف اصلی خود از قبول مسئولیت را خدمت به دانشگاه و دانشگاهیان اعلام کرد و گفت: همه تلاش خود را بکار می گیرم تا اهداف عالی دانشگاه را جلو برده و محیط پویا و زیبا را برای دانشگاهیان فراهم کنم.

همچنین معاون جدید پژوهشی واحد بناب نیز در سخنان خود اظهار کرد: بر اساس تاکید و توصیه مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه تلاش می کنیم محیط پژوهشی و کاربردی را در حوزه معاونت پژوهشی واحد ایجاد کنیم که آن هم نیازمند رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان به عنوان اولویت اول کاری بنده می باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم پرویز شهبازی به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت عمرانی و مهدی عباسقلی پور به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت پژوهشی واحد بناب معرفی شدند.