خیابان 20متری کوثر شرقی در بناب افتتاح شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مردم، علما و مسئولان محلی، خیابان 20 متری «کوثر شرقی» در شهر بناب افتتاح و به بهره برداری رسید.

این خیابان به طول 150 متر احداث شده و در مسیر آن 18 فقره املاک تملک شده است.

به گفته شهردار بناب، این خیابان محله کوثر را به محله شهریار وصل می کند و برای آن جمعاً مبلغ 5 میلیارد و 525 میلیون ریال هزینه شده است.

باقر بابازاده پیش از ظهر روز پنجشنبه درآیین افتتاح این پروژه از همت و برنامه ریزی شهرداری بناب در جهت خدمت رسانی به شهروندان و همچنین عمران و آبادانی شهر خبر داد و گفت: در ادامه افتتاحهای ماهانه شهرداری بناب، جایگاه سی ان جی کوثر شهرداری تا یک هفته آینده به بهره برداری می رسد.

به گفته وی؛ برای این جایگاه بیش از 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار شهرستان بناب نیز در مراسم افتتاح این پروژه طی سخنانی خواستار شتاب هرچه بیشتر توسعه و آبادانی شهر توسط شهرداری بناب شد.

سعید برقی زیباسازی شهر بناب را از نیازها و ضروریات شهر دانست و گفت: حفظ ظاهر و چهره شهرها بر عهده شورای شهر و شهرداری است و شهرداری و شورای شهر بناب باید در این راستا بیشتر تلاش کنند.

وی افزود: حفظ فضای سبز و تقویت زیبایی شهر هزینه زیادی نمی خواهد و شهرداری بناب باید ضمن توجه به مبلمان شهری و تأمین فضای زیبا و باطراوت شهری برای شهروندان، جهت جلب رضایت مردم تلاش کند.

فرماندار بناب در ادامه با بیان اینکه شهر بناب و شهروندان بنابی استعداد و زمینه توسعه و پیشرفت بیشتر را دارند؛ اظهارداشت: مردم هم باید با پرداخت بموقع عوارض و رعایت فرهنگ شهرنشینی، شهرداری را کمک کنند.

برقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم آگاهی یافتن مردم از وظایف و عملکرد شوراهای اسلامی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب در مناسبتها و فرصتهای مختلف، وظایف خود را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی از پروژه های خیابان کشی، ایجاد مراکز تفریحی و پارکهای محلی، میدان تره بار جدید، پارکینگ خودروهای سنگین و توسعه فضای سبز بعنوان برنامه های اساسی شهرداری و شورا در سال جاری نام برد.