طرح توسعه فرودگاه سهند

با بهره‌برداری از طرح توسعه فرودگاه سهند تا پایان سال پرواز‌های روزانه تهران-سهند راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه سهند تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با اجرای طرح توسعه فرودگاه سهند پرواز روزانه در مسیر تهران- سهند و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

علی رستمی ظهر امروز در بازدید از طرح توسعه باند فرودگاه سهند اظهار کرد: با اختصاص ۲۵ میلیارد ریال طرح توسعه، آسفالت و ایجاد پارکینگ هواپیمای فرودگاه سهند آغاز شد که این طرح با ۵۰ درصد پیشرفت اجرا می‌شود و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رستمی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از موانع فرودگاه سهند رفع شده است، گفت: راه‌اندازی پروازهای روزانه و پرواز سهند – مشهد و بالعکس از اهداف مهم توسعه و رفع موانع این فرودگاه است.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح توسعه فرودگاه افزود: با اجرای طرح توسعه فرودگاه سهند پرواز روزانه در مسیر تهران سهند و بالعکس راه‌اندازی می‌شود.

مهدی دواتگری افزود: این فرودگاه پس از پایان طرح توسعه باند قادر است به جمعیت ساکن در ۱۲ شهر جنوب استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی خدمات ارائه دهد.

منصور صادقی‌اصل، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه همچنین در این جلسه گفت: امسال پنج میلیارد ریال برای ایجاد جایگاه سوختگیری هواپیما در فرودگاه سهند اختصاص یافته است.