اعطای 700 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مسکونی مهر بناب

معاون مسکن اداره راه و شهرسازی شهرستان بناب از پرداخت 700میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای احداث واحدهای مسکونی مهر و واحدهای خودمالکی در این شهرستان تا به امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حاجعلی جباری شامگاه دیروز یکشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان بناب با اعلام این خبر افزود: هم اکنون یک هزار و 539 واحد مسکن مهر در بناب احداث می شود که یک هزار و 236 واحد به عنوان مسکن مهر و بقیه به عنوان طرح های سه جانبه اجرا می شوند.

وی همچنین از وجود 303 واحد مسکونی سه جانبه در بناب خبر داد که تاکنون متقاضی نداشته و همانطور در انتظار جویندگان مسکن هستند.

جباری افزود: این تعداد واحد مسکونی در شهرک جدید ولیعصر(عج) احداث شده و حداکثر تا پایان امسال آماده تحویل خواهند بود.

وی با بیان اینکه 280 واحد از این واحدها ارزان قیمت بوده و بصورت صنعتی احداث شده اند؛ گفت: برای واگذاری این واحدها فقط 70 میلیون ریال از متقاضیان دریافت می شود و بقیه 250 میلیون ریال وام بانکی کم بهره اعطا می شود.

مسئول مسکن مهر شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود از بهره برداری 300 واحد مسکونی خودمالکی در شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: اداره راه و شهرسازی بناب با دقت و همت هرچه بیشتر روند اجرای طرح مسکن مهر و تکمیل شهرک جدید ولیعصر(عج) را دنبال می کند.

معاون فرماندار بناب نیز در این جلسه با انتقاد از ضعف اعضای شورای مسکن در رسیدگی به مشکلات تعاونی های مسکن گفت: حل مشکلات یکایک شرکت های تعاونی مسکن مهر وظیفه اصلی مسئولان مربوطه است و آنها باید نه بعنوان رفع تکلیف بلکه به قصد انجام کار به تعاونی ها و پیشبرد اهداف طرح مسکن مهر تلاش کنند.

ناصر هاشمی تأکید کرد: اعضای تعاونی های مسکن مهر از طبقه محروم بوده و شایسته خدمت بیشتری هستند.

وی اظهار داشت: تعاونی هایی که به علت برخی مشکلات، از سایر تعاونیها عقب مانده اند، بچه ناتنی مسئولان نیستند ، بلکه باید بجای مانور تبلیغاتی روی تعاونی های موفق، از سایر تعاونی ها نیز حمایت کنیم.

معاون فرماندار بناب تأکید کرد: همه باید برای موفقیت و پیشرفت طرح مسکن مهر به عنوان طرح طلایی دولت تلاش کنند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت های تعاونی مسکن مهر بناب به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.