نجاتگران بنابی جان سه نفر در ارتفاعات روستای" یایچی قلعه چای" را نجات دادند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بناب گفت: نجاتگران بنابی موفق شدند جان سه نفر را در ارتفاعات روستای" یایچی قلعه چای" نجات دهند.

جعفرصادق قلی پور در جمع خبرنگاران گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بناب شب گذشته "چهارشنبه 24 دی‌ماه " در یک عملیات مهم توانستند جان سه نفر از شهروندان را در ارتفاعات روستای یایچی قلعه چای از توابع عجب شیر از خطر حتمی نجات دهند.

وی ادامه داد: در پی اطلاع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بناب از گرفتاری سه نفر از هموطنان در ارتفاعات صعب العبور روستای یایچی قلعه چای از طریق اورژانس ‌بلافاصله دو تیم از نجاتگران واکنش سریع جمعیت هلال احمر شهرستان بناب به محل اعزام شدند.

قلی پور افزود‌: عملیات نجات افراد گرفتار ساعت 18:30 آغاز و نجاتگران به محل یاد شده که در 37 کیلومتری بناب قرار داشت‌، عازم شدند که به علت صعب العبور بودن راه، اعضای تیم مجبور شدند از خودروها پیاده شده و پس از 3 ساعت پیاده روی خودرا به گرفتار‌شدگان رسانده و با انتقال آنها به مکان امن عملیات در ساعت 23 شب به پایان رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر بناب تشریح کرد: یکی از گرفتار شدگان به علت سرمازدگی شدید دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود که با انجام کمک‌های اولیه و اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان عجب شیر انتقال داده شد.

ایسنا.