شامگاه چهارشنبه با حضور آیت الله رسولی محلاتی یار دیرین امام راحل(ره) و امین صدیق مقام معظم رهبری و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جمعی از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش بناب نیوز، همزمان با سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر مهدی موعود(عج) مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور آیت الله رسولی محلاتی یار دیرین امام راحل(ره) و امین صدیق مقام معظم رهبری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از ائمه جمعه، مدیران حوزه های علمیه، مدیران استانی و شهرستانی و جمعی کثیری از شهروندان در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

در این مراسم معنوی و باشکوه پس از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرائت اشعار در وصف امام عصر(عج)، ۶۰ نفر از طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

همچنین در ادامه حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب،  علی لاریجانی از حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب بازدید و با طلاب آن دیدار و گفتگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از خانواده باقری بنابی در خصوص تأسیس بنای زیبای حوزه علمیه و تربیت شاگردان خوب در این حوزه گفت: خانواده باقری بنابی در راه اندازی این حوزه علمیه بسیار خوب تلاشهای زیادی کرده اند که به نوبه خودم تشکر می کنم.

 لاریجانی افزود: ما در کشورمان بیش از هر چیزی نیازمند فراهم کردن تحصیل و تربیت دانشمندانی در حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: روحانیت شیعه سختی های مختلفی کشیدند تا اینکه معارف حقه را به مردم انتقال دهند.

گفتنی است حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب یکی از حوزه های باسابقه کشورمان است که هم اکنون قریب به ۸۰۰ طلبه خواهر و برادر از ۱۲ استان کشور در آن مشغول تحصیل هستند.

مهر .