شهردار بناب: شهرک حمل و نقل و نمایشگاه خودرو در بناب ایجاد می‌شود/ بازگشایی مسیر میان پارک های فدک و سنجد

شهردار بناب گفت: عملیات اجرایی میدان تره‌بار جدید، شهرک حمل و نقل و نمایشگاه خودرو در بناب به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش بناب نیوز، مقصود کفشنوچی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان بناب با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری برای رفع مشکلات ترافیکی بناب اظهار داشت: نقشه‌های مربوط به میدان تره‌بار بناب در 60 هکتار زمین طراحی شده است که به زودی عملیات اجرایی آن را در قالب مشارکت توسط پیمانکار در 35 هکتار آغاز خواهیم کرد و شهرک حمل و نقل نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی نمایشگاه خودرو در 20 هکتار زمین در بناب خبر داد.

شهردار بناب سپس از بازگشایی مسیر 8 کیلومتری پارک فدک تا پارک سنجد خبر داد و افزود: با توجه به خشک شدن دریاچه ارومیه و جلوگیری از خطرات ریزگردها تلاش کرده‌ایم تا در قالب طرح سلامت برای جلوگیری از پخش این ریزگردها و در قالب فیلتر ضمن بازگشایی این مسیر به زودی نسبت به کاشت درخت در این مسیر اقدام خواهیم کرد.

کفشنوچی به کمبود منابع مالی در شهرداری بناب اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه شهرداری با تنگنای شدید مالی مواجه است، ولی برای جلوگیری از خطرات ناشی از نمک‌ها و جلوگیری از خسارات وارده به باغات و مزارع کشاورزی در تلاش هستیم بیش از 60 هزار اصله درخت را در اطراف این مسیر بکاریم.

وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولان شهرستان به خصوص مسئولان منابع طبیعی در اجرای این طرح با شهرداری همکاری لازم را به عمل آورند.

کلیددار شهر بناب تصریح کرد: شهرداری با اجرای کامل این طرح ارتباط غرب با شرق بناب را برقرار خواهد کرد.

فارس.