نیروگاه مازوت بناب گازسوز می‌شود!

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موضوع پیگیری به عنوان یک آفت فراموش شده در کشور تبدیل شده است، گفت: به زودی سوخت نیروگاه در تمام ایام سال از مازوت به گاز تبدیل خواهد شد.

بیوک رئیسی چهارشنبه شب در نشست فعالان اقتصادی و تولیدگران استان و شهرستان بناب ضمن تأکید بر موضوع پیگیری در جامعه اظهار کرد: موضوع پیگیری به عنوان یک آفت فراموش شده در کشور تبدیل شده است از این رو موارد باید پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های وجود استان خواستار تشکیل و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در سطح ملی برای صنعتگران شد و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های ملی نیز برای استان استفاده کنیم.

نیروگاه مازوت بناب گازسوز می‌شود مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به دلیل افزایش یافتن محدوده شهرستان بناب امکان توسعه برای برخی موارد مقدور نیست، اظهار کرد: فرمانداری و شهرداری باید تلاش کنند تا حریم شهر را کاهش دهند.

وی از شهرستان بناب به عنوان شهر پایلوت برای اجرای طرح‌های محیط زیست خبر داد و گفت: با تلاش‌ها و پیگیری نماینده شهرستان در مجلس و مسئولان محیط زیست به زودی سوخت نیروگاه در تمام ایام سال از مازوت به گاز تبدیل خواهد شد.