طرح های عمرانی بناب با بیش از ۳۸ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت چندین طرح عمرانی در شهرستان بناب با مجموع اعتباری ۳۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال کلنگ زنی و یا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش بناب نیوز و به نقل از مهر، در مراسمی که چهارشنبه با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان و مردم منطقه بمناسبت هفته دولت برگزار شد، مدرسه سه کلاسه خیرساز در روستای توتاخانه که در ۱۲۰ مترمربع احداث و برای تکمیل آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین کلنگ احداث مدارس ۹ کلاسه شهرک فرهنگیان سه بناب و سه کلاسه روستای کوتمهر از توابع این شهرستان که توسط خیران مدرسه ساز احداث خواهد شد، به زمین زده شد.

ساختمان دهیاری روستای روشت کوچک بناب نیز که در زمینی به مساحت ۱۳۰ مترمربع و با زیربنای ۱۰۰ مترمربع احداث شده است، طرح دیگری بود که توسط مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که برای احداث و تکمیل ساختمان این دهیاری حدود یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

در گرامیداشت هفته دولت همچنین کلنگ احداث ساختمان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه بناب در زمینی به مساحت ۷۵۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰ مترمربع به زمین زده شد که اعتبار اولیه آن به میزان پنج میلیارد ریال تخصیص یافته است.

افتتاح طرح های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بناب در ۱۲ روستای این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری از ۱۲ طرح عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاهای تابعه شهرستان بناب از دیگر طرح های هفته دولت در این شهرستان بود که با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان محلی، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها و جمعی از اهالی صورت گرفت.

زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت معابر و همچنین طرح های هادی روستاهای چپقلو، خلیلوند، ینگی کند خانه برق، قشلاق خانه برق، خانه برق جدید، علی خواجه، قره چپق، تازه کند زوارق، خوشه مهر، زوارق  و زاوشت، طرح های عمرانی بنیاد مسکن در توابع شهرستان بناب را شامل می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بناب در این مراسم با ارائه گزارشی از روند اجرای این طرح ها گفت: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعتبار هزینه شده است.

به گفته احد قاسمی، انجام خدمات زیربنایی در سطح روستاهای منطقه در یک سال گذشته بی سابقه بوده و برابر چند سال گذشته در سطح روستاهای بناب کار عمرانی انجام شده است.