افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی در بناب

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، بهره‌برداری از روشنایی برق بلوار لاله و نیز احداث کانال و تعویض کابل‌های 20 کیلو ولت اصلی بناب آغاز شد.

به گزارش بناب نیوز، علی حاجی‌زاده مدیر توزیع برق بناب عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها با ارائه گزارشی از طرح‌های در حال افتتاح اظهار داشت: تعویض کابل‌های 20 کیلو ولت شامل احداث کانال بتونی و تعویض تمام کابل‌های طول کانال 500 متر و انجام کابل‌کشی 120 هزار متر که از سال 93 آغاز و امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 8 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است؛ تصریح کرد: کابل‌های قبلی حدود 40 سال پیش نصب شده بود و با توجه به توسعه قابل توجه شهر و فرسودگی کابل‌ها نیاز به تأمین برق مطمئن بود که با اجرای این طرح حداقل تا 30 سال آینده تأسیسات و تجهیزات منصوبه جوابگوی نیازهای منطقه خواهد بود.

حاجی‌زاده افزود: طرح روشنایی بلوار لاله به طول یک هزار و 200 متر با 24 اصله پایه 12 متری و 48 دستگاه چراغ‌های لاک پشتی اجرا شده که برای تکمیل این طرح نیز بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر توزیع برق بناب اظهار داشت: با وجود اینکه اجرای این طرح به علت قرار گرفتن در خارج از شهر جزو وظایف مدیریت توزیع برق بناب نبود ولی این مدیریت به منظور رفاه حال شهروندان با مساعدت‌های نماینده مردم بناب، فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر و حمایت‌های آنها این طرح را اجرا کرد.

فارس.