شهرداری از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در بناب جلوگیری کند

فرماندار شهرستان بناب گفت: شهرداری از ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در بناب جلوگیری کند.

به گزارش بناب نیوز و به نقل از مهر، ولی الله فرج اللهی بعداز ظهر جمعه در جلسه ستاد توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهرستان بناب با اشاره به نشست جلسات توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی بناب اظهار کرد: سیاست های دولت و حمایت دولت تدبیر و امید در راستای توانمندسازی اینگونه سکونتگاه ها با همکاری دستگاه های اجرایی و سازمان ها بسیار امیدوار کننده است و امید است این طرح بصورت کامل در این شهرستان به مرحله عمل برسد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب در محلات «دیزج» افزود: اگر بخواهیم این طرح را در سایر محلات نیز با موفقیت انجام دهیم، لازمه اش تکمیل سریع طرح در محلاتی است که درآنها شروع شده است.

فرماندار بناب با انتقاد از انجام برخی ساخت و سازهای غیرقانونی بعد از اجرای طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی در برخی محلات شهر از شهرداری خواست با فعال کردن اکیپ تخلفات ساختمانی از ادامه ساخت و سازهای غیرقانونی بشدت مقابله کنند.

فرج اللهی همچنین با انتقاد از عدم حضور مدیر آموزش و پرورش در این جلسه و نیز عدم شناسایی و اعلام نیاز فضاهای آموزشی موجود در سکونتگاههای غیررسمی خطاب به شورای اسلامی شهر تأکید کرد در صورتی که ظرف یک هفته آینده آموزش و پرورش اقدام به شناسایی فضاهای آموزشی در این مناطق نکند، به منزله عدم نیاز تلقی شود.

وی در ادامه خواستار پرداخت تسهیلات به افراد واجد شرایط در این سکونتگاه ها شد.