جلسه تکریم و معارفه سرپرستان سابق و جدید مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی و پردیس علامه امینی با حضور دکتر قنبری معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید.

به گزارش بناب نیوز، در این جلسه قنبری معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن تاکید برنقش دانشگاه فرهنگیان به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه این دانشگاه اشاره کرده و با یادآوری خروجی های قبلی این دانشگاه که تحت عنوان مراکز تربیت معلم نقش بسزایی را در تربیت فرزندان این مرز و بوم و توسعه آموزش و پرورش داشته اند، بر اهمیت این دانشگاه و اهداف غایی آن تاکید کرد .

قنبری در ادامه سخنان خویش مسئولین دانشگاه را به ارتباط بیشتر با مسئولین استانی و منطقه ای توصیه کرد تا از ظرفیت های استانی در جهت رشد و اعتلای پردیس های استانی حداکثر بهره برداری صورت پذیرد.

وی در ادامه سخنان خود از خدمات و زحمات دکتر سهراب یزدانی در طول تصدی مدیریت استانی و سرپرستی پردیس علامه امینی تقدیر و تشکر کرده و برای وی در ادامه مسیر آرزوی توفیق روز افزون نمود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور سپس ضمن ابلاغ حکم انتصاب دکتر رحیم بدری با اشاره به مقام علمی و سابقه وی در جریان تعلیم و تربیت، آرزوی موفقیت برای وی را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

در ادامه جلسه، بامدادی به نمایندگی از اساتید ضمن تشکر از زحمات دکتر یزدانی، مراتب تبریک اساتید را به دکتر بدری اعلام کرده و از اداره کل آموزش و پرورش خواستند ساختمان دانشسرا که تاریخ تعلیم و تربیت ایران اسلامی است را به طور کامل جهت استفاده دانشگاه فرهنگیان به این دانشگاه عودت نماید.

در پایان این جلسه حکم انتصاب ضمن قرائت برای حاضرین به رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

گفتنی است دکتر سهراب یزدانی بهمن ماه سال 92 به ریاست این دانشگاه برگزیده شده بود و اخیرا از سمت خود استعفا داده است.

به گفته برخی محافل، این استعفا با انگیزه های انتخاباتی صورت پذیرفته است.

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی.