تایید مرگ 3 زائر زن ایرانی مفقود در حادثه مکه/ زائر بنابی در میان جان باختگان

معاون حج و زیارت با اعلام اینکه تعداد کشته‌شدگان ایرانی در حادثه مکه به 11 نفر افزایش یافت، گفت: پس از سه روز تلاش شبانه‌روزی گروه تجسس برای یافتن سه زائر ایرانی مفقود شده در حادثه مکه، نسبت به مرگ آن‌ها به «یقین» رسیدیم.

به گزارش بناب نیوز، معاون حج و زیارت با اعلام اینکه تعداد کشته‌شدگان ایرانی در حادثه مکه به 11 نفر افزایش یافت، گفت: پس از سه روز تلاش شبانه‌روزی گروه تجسس برای یافتن سه زائر ایرانی مفقود شده در حادثه مکه، نسبت به مرگ آن‌ها به «یقین» رسیدیم.

حمید محمدی اعلام کرد: پس از تحقیقات بسیار در بیمارستان‌های محل نگهداری مصدومان و سردخانه مکه و همچنین اطلاعات به دست آمده از همراهان آن سه زائر زن که ثابت شد در کانون حادثه حضور داشتند، به این جمع‌بندی رسیدیم آن‌ها یقینا جزو جان‌باختگان حادثه مکه هستند.

بنابراین آمار کشته‌شدگان ایرانی به 11 نفر رسید.

او درباره یافتن اجساد این زائران زن گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی فراوان برخی اجساد، کار شناسایی جسد سه زائر زن ایرانی همچنان ادامه دارد.

هویت یکی از آن‌ها به طور کامل تطبیق داده شده و امیدواریم تا پایان امروز اجساد به طور کامل یافته شوند.

مریم آل طاها بناب به شماره کاروان 11266 از استان آذربایجان شرقی، فاطمه دامغانی به شماره کاروان 22124 از استان سمنان و کبری بیگم میرغفوری به شماره کاروان 22124 از استان سمنان سه زائر مفقود شده بودند که سازمان حج و زیارت اکنون پس از سه روز جست‌وجو آن‌ها را جزو کشته‌شدگان حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام اعلام کرد.

ایسنا.