بدهی 15 میلیارد ریالی اصناف و بازاریان بناب به شهرداری

فرماندار بناب از بدهی 15 میلیارد ریالی اصناف و بازاریان بناب به شهرداری خبر داد و از آنها خواست تا هرچه سریع‌تر با پرداخت این مبلغ موجبات افزایش توانمندی مالی شهرداری را فراهم کنند.

سعید برقی شامگاه دیروز در مراسم راه‌اندازی پورتال شهرداری بناب با بیان اینکه شهرداری‌ها به عنوان سازمانی خودکفا و کاملاً مردمی محسوب می‌شوند، اظهار کرد: دولت به صورت فوق‌العاده مساعدت مالی ناچیزی در هر سال به شهرداری‌ها می‌کند؛ اما مردم باید با پرداخت عوارض به شهرداری آن را در تأمین منابع مالی لازم برای عمران و آبادانی شهر یاری کنند.

وی از بدهی 15 میلیارد ریالی اصناف و بازاریان بناب به شهرداری خبر داد و از آنها خواست تا هرچه سریع‌تر با پرداخت این مبلغ موجبات افزایش توانمندی مالی شهرداری در ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان را فراهم کنند.

برقی همچنین با ابراز خرسندی از راه‌اندازی پورتال شهرداری به نقش مهم آن در روان‌سازی امور جاری شهرداری اشاره کرد و گفت: باید در نخستین فرصت دفاتر خدمات الکترونیک در سطح شهر راه‌اندازی شود.

وی هدف اصلی خدمات الکترونیکی در شهرداری را کاهش هزینه‌ها و حجم نیروی انسانی دانست و گفت: با واگذاری انجام بخشی از امور اداری شهرداری به دفاتر خدمات الکترونیکی در سطح شهر، باید تعدیل نیروی انسانی در مجموعه شهرداری انجام بگیرد.

در غیر این صورت این طرح بیهوده بوده و شهرداری با بار مالی اضافی مواجه خواهد بود.

برقی در ادامه با تأکید بر لزوم تعامل و مشارکت دو جانبه مردم با شهرداری، از مسئولان شهرداری خواست تا با کاهش هزینه‌های اضافی و برنامه‌ریزی مناسب، برای توسعه و زیباسازی شهر بناب تلاش کنند.