دکتر کریم عباسیان به عنوان مدیر فنی و نظارت بر طرح های دانشگاه تبریز منصوب شد

معارفه دکتر کریم عباسیان به عنوان مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارشبناب نیوز، دکترپورمحمدی رییس دانشگاه تبریز، در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز، که با حضور هیات رییسه و جمعی از مدیران و کارکنان این واحدها برگزار شد، با اشاره به عملکرد حوزه فنی دانشگاه در 13 سال گذشته و توسعه فیزیکی مناسب دانشگاه، مدیریت امور فنی را به عنوان پویاترین، فعال ترین و سالم ترین مجموعه این دانشگاه دانست، تصریح کرد: پروژها و طرح های بزرگی از سوی این مدیریت در سال های اخیر صورت گرفته، که این امر در سایه صداقت، همدلی، وحدت و تلاش این مجموعه صورت گرفته است.

محمدرضا پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه سیاست راهبردی این دانشگاه ایجاد نوآوری و تحول و پرهیز از روزمرگی است، تصریح کرد: باید از تمامی پتانسیل ها و تجربیات اساتید و کارکنان برای شکوفایی و توسعه همه جانبه این دانشگاه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: این تغییر مدیریت ها نیز با وارد شدن یک فکر و نیروی جدید در کنار تجارب گذشته باعث تحرک و پویایی بیشتر خواهد شد و به هیچ به عنوان دلیلی بر ضعف کارهای گذشته نیست و باید از توان همه نیروها و اساتید دانشگاه در پیشبرد اهداف سازمان استفاده شود.

کریم عباسیان، مدیر جدید امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز هم به تشریح برنامه های راهبردی و کلان خود در جهت ارتقای این مجموعه پرداخت و یادآور شد: کار در مدیریت امور فنی به دلیل عملیاتی بودن واقعا کار دشواری است ولی به لحاظ وجود ظرفیت های این واحد می توان با شناسایی نقاط قوت و ضعف آن، کارهای بزرگی انجام داد.

وی استفاده از افراد خیر در کمک به اتمام و اجرای طرح های دانشگاه را از جمله این برنامه ها بیان کرد و افزود: در استان آذربایجان شرقی پتانسیل های زیادی در این زمینه وجود دارد که باید از آنها برای اجرای پروژه های مهم و اصلی دانشگاه استفاده نمود.

همین گزارش حاکی است: کریم عباسیان، دانشیار دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز پیش از این نیز معاون دانشکده فنی و مهندسی بناب، رییس دانشگاه بناب و معاون آموزشی و اداری مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز و .

بوده است.

چاپ نزدیک به 30 مقاله در مجلاتISI و مجلات علمی و پژوهشی، ارایه بیش از 30 مقاله در همایش های بین المللی و ملی، ترجمه یک کتاب، اجرای یک طرح تحقیقاتی، انتخاب پژوهشگر نمونه و معلم نمونه دانشکده مهندسی فناوریهای نوین دانشگاه تبریز از جمله دیگر سوابق علمی و آموزشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.

ایسنا.