واحدی در بناب خبر داد: اشتغال به تحصیل 35 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی از اشتغال به تحصیل 35 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: 90 درصد سهمیه اختصاصی از سوی سازمان سنجش جذب شده و در مراکز و واحدهای پیام نور استان آذربایجان‌شرقی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش بناب نیوز، مجید واحدی در حاشیه نشست یک روزه رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در بناب در گفت‌وگو با خبرنگاران از افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی پیام نور استان از 11 رشته به 50 رشته ظرف دو سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: پرونده 70 رشته دیگر تحصیلات تکمیلی در سازمان سنجش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال بررسی است که امیدواریم به زودی شاهد افزایش رشته های جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی باشیم.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی رتبه اول کشوری را در زمینه ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی از اشتغال به تحصیل 35 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و اظهار کرد: 90 درصد سهمیه اختصاصی از سوی سازمان سنجش جذب و در مراکز و واحدهای پیام نور استان آذربایجان‌شرقی ثبت نام کرده‌اند.

واحدی از آغاز ثبت‌نام دانشجویان مقطع کارشناسی تکمیل ظرفیت از 26 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد و از داوطلبان خواست در فرصت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: برای اینکه دانشگاه بتواند تسهیلاتی را به دانشجویان ارائه کند، امتیازاتی را به دانشجویان خود داده است که از آن جمله شهریه دانشجویان را طی سه قسط به‌صورت اقساطی دریافت می‌کند تا هیچ داوطلبی به علت مشکل مالی از ادامه تحصیل باز ماند.

واحدی رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور امکان ادامه تحصیل در محل زندگی داوطلبان را فراهم می‌کند تا دانشجویان با مشکلی روبه رو نشوند.

فارس.