قیر رایگان برای آسفالت راه روستایی اختصاص می‌یابد

فرماندار بناب با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای آسفالت راه روستایی گفت: هشت درصد بودجه استانی در اختیار بنیاد مسکن برای عمران و آبادی روستاها تخصیص یافته است.

به گزارش بناب نیوز، ولی‌‌الله فرج‌اللهی امشب در نشست یک روزه بخشداران، رؤسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاران شهرستان‌های بناب، مراغه و ملکان با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در توجه به روستاها اظهار داشت: هشت درصد بودجه استانی در اختیار بنیاد مسکن برای عمران و آبادی روستاها تخصیص یافته که رقم شاخصی است و نشان از تغییر نگاه این دولت به عمران روستاهاست.

وی با بیان اینکه هم اکنون روستاهای شهرستان بناب تبدیل به کارگاه عمرانی و ساخت و ساز شده است؛ افزود: با تلاش دهیاران و همکاری اهالی روستاها مسیرگشایی خوبی انجام شده و اقدامات بی‌نظیری در حال انجام است.

فرماندار بناب با اشاره به اختصاص قیر رایگان برای آسفالت راه روستایی گفت: برای به شکوفایی رسیدن روستاها تلاش‌های مضاعفی در حال انجام است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست از برنامه‌ها و اقدامات انجام شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاهای استان گزارشی ارائه کرد.

نادر نسترن با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به عمران و آبادانی روستاها گفت: در صورت انجام زیرسازی‌های معابر توسط دهیاری‌ها بنیاد مسکن نیز نسبت به تأمین آسفالت مورد نیاز اقدام می‌کند.

فارس .