ضرورت دفع اصولی آبهای سطحی در بناب

فرماندار بناب از وضعیت نامناسب دفع آبهای سطحی در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش بناب نیوز،  فرج الهی در جلسه ستاد بحران شهرستان بناب با اشاره به اینکه مطالعات هدایت آبهای سطحی شهرستان بناب بصورت علمی انجام نشده است .

وی افزود : برغم اینکه در دو ماه گذشته نسبت به مشابه سال قبل پنجاه درصد با کاهش بارندگی ها مواجه هستیم ، بارش 62 میلیمتر باران موجب آبگرفتگی در بسیاری از نقاط شهر شده و شهروندان را با مشکل مواجه نموده است.

فرماندار بناب با انتقاد از کارهای غیر کارشناسی برخی از افراد در هدایت آبهای سطحی به شبکه فاضلاب خاطر نشان کرد این کارها باعث گردیده در روزهای اخیر فاضلاب شهری به منازل مردم نفوذ و بحران بزرگی را بوجود آورد .

وی تصریح کرد : شهرستان بناب بدلیل مسطح بودن در مبادی ورودی نیز با آب گرفتگی های شدیدی مواجه است و لازم است اداره راه و شهرسازی سریعاً نسبت به لای روبی مسیر رودها و پل ها در مناطق پرخطر اقدام کند.

فرج الهی با اظهار نا خرسندی از وضعیت نابسامان مجتمع بزرگ تجاری الغدیر بناب گفت: این مجتمع دارای مشکلات فنی فراوانی است که این موضوع باعث شده در ماه گذشته بیشتر بازاریان طبقه زیر زمین این مجتمع را خالی نمایند.

وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر وجود زمستانی سرد از مسئولین ادارات خواست نسبت به تامین سوخت جایگزین اقدام کنند فرماندار بناب افزود : در صورت عدم صرفه جوئی مجبور خواهیم بود با قطع گاز ادارات و واحدهای تولیدی سوخت مطمئن خانوادها را تامین کنیم.

واحد مرکزی خبر.