نماینده بناب: تعطیلی کارهای عمرانی در کشور/ مسائل اجرایی، تحت‌الشعاع برگزاری انتخابات

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مسائل اجرایی کشور امروز تحت الشعاع برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته و عملاً کارهای عمرانی در کشور در حالت تعطیلی است.

به گزارش بناب نیوز، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی در حاشیه بازدید محمدرضا شاملو معاون امور عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از طرح‌های عمران روستایی در نشستی با دهیاران شهرستان بناب اظهار داشت: امیدواریم زمانی برسد که شاهد تشکیل نظام پارلمانی در کشور باشیم و دولت و مجلس همزمان وارد عرصه کار شده و همزمان نیز از صحنه خارج شوند و نظام حزبی را در کشور شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه جابه‌جایی تأسیسات در محیط روستاها از مشکلات اساسی روستاهای منطقه در هنگام اجرای طرح‌های روستایی است، بر اجرای طرح بازنگری در 9 روستای شهرستان بناب تأکید کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: جابه‌جایی تیرهای برق یکی از معضلات اساسی در اجرای طرح‌های هادی روستایی است که امیدواریم به زودی شاهد حل این مشکل باشیم.

باقری‌بنابی با ابراز مخالفت خود از نحوه تجمیع چاه‌های کشاورزی در این شهرستان تصریح کرد: تجمیع چاه‌های کشاورزی یا پلمپ کردن آنها مورد رضایت و قبول ما نیست و اجرای طرح با این شیوه را از ناحیه جهادکشاورزی و امور آب قبول نداریم.

وی در عین حال تأکید کرد: بعد از تأمین آب مورد نیاز کشاورزان و همچنین تعیین کشت جایگزین برای کشاورزان منطقه این طرح قابلیت اجرایی خواهد داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه در آستانه انتخابات برخی حرف‌ها به گوش می‌رسد که عده‌ای قصد سوءاستفاده از این موضوع را دارند از این رو باید جلوی این فضاسازی‌ها با اقدام مؤثر مسئولان گرفته شود.

فارس.