مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی: صدور رای نهایی برای پروژه 20 ساله بناب

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی به زودی با صدور رأی نهایی شاهد حل مشکل 20 ساله این شهرک باشیم، گفت: به دلیل محدودیت منابع مالی احداث پروژه «پل روگذر میدان معلم» بناب پیشرفت چشمگیری نداشته است.

به گزارش بناب نیوز، توحید اخلاقی با اشاره به روند کند اجرای این پروژه در سال‌های اخیر اظهار داشت: از محل منابع داخلی سازمان راهداری اعتباری برای فعال‌سازی پروژه در نظر گرفته شده که از طریق ترک تشریفات به پیمانکار واگذار شده است.

وی با اعلام اینکه در تخصیص اعتبار این پروژه مشکلی نیست؛ افزود: ضعف پیمانکار باعث کندی اجرای این پروژه شده است که پیمانکار موظف شده هرچه سریع تر پروژه را فعال کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی سپس به مشکلات شهرک ولی عصر(عج) بناب اشاره کرد و از این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های پیچیده منطقه نام برد و گفت: مشکل این شهرک به دلیل اختلافات موجود بین سازمان راه و شهرسازی و پیمانکار شهرک لاینحل باقی مانده و پرونده آن در دستگاه قضایی استان درحال رسیدگی است.

اخلاقی اظهار امیدواری کرد، به زودی با صدور رأی نهایی شاهد حل مشکل 20 ساله این شهرک باشیم و مردم و ساکنان این شهرک کاملاً در مشکل هستند.

شهرک مشکونی حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب بیش از 25 سال است که عملیات احداث آن آغاز شده و با اینکه دو هزار واحد مسکونی مسکن مهر نیز در این شهرک احداث شده ولی به‌علت عدم داشتن متولی ساکنان آن با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند و علی‌رغم تصمیمات قبلی هنوز مسئولان درخصوص واگذاری اداره شهرک ولی عصر(عج) به شهرداری بناب به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

فارس .