بهره برداری از ۸ طرح عمرانی در بناب همزمان با دهه فجر

معاون فرماندار بناب گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۸ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح و ۳ طرح عمرانی نیز کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش بناب نیوز، امین رفیعی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان بناب، ضمن تبریک پیشاپیش این ایام با بیان اینکه در ۳۷ سال گذشته استکبار جهانی به نوعی با انواع توطئه ها در صدد براندازی این انقلاب است، گفت: خوشبختانه تا به امروز تحت رهبری ولی امر مسلمین و وحدت ملت ایران، دشمنان به اهداف خود نرسیده اند.

وی با اشاره به موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای و اینکه برجام در نهایت به فرجام رسید، اظهار کرد: امید است در سایه توجه به اقتصاد مقاومتی و گشایش مالی دولت، برنامه های دهه فجر امسال باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شود.

معاون فرماندار بناب با تاکید بر اینکه برنامه های دهه فجر باید مردمی برگزار شود، گفت: در سالهای اخیر برنامه های این دهه در سطح دولتی برگزار میشد که باید این روال به مردمی بودن تبدیل شود.

رفیعی با اشاره به انتخابات ۷ اسفند در سال جاری، گفت: از مسئولان محترم ادارات درخواست دارم در این دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، اصل بی طرف دولت را مدنظر داشته باشند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب نیز در ابتدای جلسه با اشاره به قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه های همه جانبه دشمنان استکبار جهانی، گفت: دشمنان، این قدرت عظیم این نظام را بر نمی تابند بنابراین هم اکنون در فکر نفوذ به ایران هستند.

سرهنگ سجاد صبوری به باشکوهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: قطعاً برگزاری باشکوه برنامه ها در این ایام نشان خواهد داد ملت ایران همیشه در پشت سر ولایت هستند، و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی با بیان اینکه امروز پیروزی از آن ماست، گفت: ایران با قدرت تمام محور مقاومت را در آسیای غرب به راه انداخته است و امروز به عنوان قدرت هشتم هسته ای در دنیا محسوب می شویم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه بناب افزود: بنابراین امروز هم باید قوی وارد میدان شده و در مقابل سمپاشی های دشمنان با وحدت و همدلی بایستیم.

سرهنگ صبوری ضمن گلایه از برخی مسئولان ادارات به جهت ارسال نماینده و عدم حضور خودشان در جلسات، گفت: استدعا داریم با وحدت و همدلی و تلاش بیشتر برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های دهه فجر آماده شویم.

روابط عمومی فرمانداری بناب.