ناکامی آدم ربایان در اخاذی 4 میلیارد ریالی

فرمانده انتظامی بناب گفت : بعد از اخذ گزارش ربوده شدن شایان پسر 14 ساله بنابی مراتب در دستور کار کاراگاهان نیروی انتظامی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای آدم ربایان مشخص شد.

به گزارش بناب نیوز، سرهنگ رمضان الهوردیان افزود : شایان پسر 14 ساله بنابی در آخرین روز سال 94 وقتی که از مغازه پدرش قصد بازگشت به منزل را داشت سوار یک دستگاه تاکسی می شود و وقتی که متوجه می شود سرنشینان این تاکسی ناشناس هستند به فکر خارج شدن از تاکسی می شود ولی با درب های بدون دستگیره مواجه می شود و تلاش وی با بیهوشی از طرف افراد ناشناس ناکام می ماند .

وی افزود: بعد از چند روز آدم ربایان طی تماس تلفنی با اولیاء فرد ربوده شده اعلام کردند که در قبال اخذ مبلغ 4 میلیارد ریال حاضر به آزادی فرزند آنها می باشند ودر غیر این صورت جان وی در خطر است .

وی خاطر نشان کرد : با هماهنگی مسئولین قضایی مشخص شد این فرد به یکی از شهرهای شرقی کشور انتقال داده شده است، لذا با اعزام گروهی از کاراگاهان زبده دایره آگاهی به شهرستان مد نظر و با همکاری پلیس آگاهی آن شهرستان و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفاء شناسایی و در یک اقدام ضربتی فرد ربوده شده را آزاد کردند .

فرمانده انتظامی بناب با اشاره به اینکه این افراد با طرح نقشه قبلی اقدام به آدم ربایی کرده بودند گفت : در این عملیات 4 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر و پس از انجام تشریفات قانونی فرد ربوده شده با صحت و سلامت به آغوش خانواده اش باز گردانده شد.

سرهنگ الهوردیان در خصوص چگونگی ربودن این فرد توسط افراد ناشناس تصریح کرد : آدم ربایان پس از شناسایی محل رفت و آمد این پسر با استفاده از یک دستگاه تاکسی که از شهرهای دیگر به بناب انتقال داده شده بود تحت عنوان مسافر سوار و پس از آن وی را مورد ربایش قرار می دهند و او را به یکی از شهرهای شرقی منتقل می کنند .

وی به خانواده ها توصیه کرد مراقب فرزندان خود بوده و در مسیر رفت و آمد در کنار آنها باشند و در صورتی که با افراد مشکوک مواجه شدند موضوع را به اطلاع پلیس 110 برسانند تا پلیس با اقدامات لازم از بروز چنین کارهایی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان.