دانشگاه آزاد در تلاش برای تربیت نیروهای انقلابی

رئیس منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به عدم افزایش شهریه دانشگاه آزاد، گفت: افتخار می کنیم که کار دانشگاه در راستای کار پیامبران است و دانشگاه آزاد اسلامی تا حد توان سعی دارد در تربیت نیروهای مومن وظیفه خود را به انجام برساند.

دکتر علیرضا منادی امروز شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با تقبیح و محکوم کردن عمل شنیع آمریکا و صهیونیست در توهین به پیامبر اکرم(ص) گفت: دشمنان می دانند که عامل اصلی تسلیم نشدن مسلمانان و آزادی خواهان جهان در برابر آنها و رشد بیداری اسلامی در سایه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس برگزاری شایسته اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در ایران را یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی دانست و افزود: با وجود تبلیغات منفی دشمنان 120 کشور جهان در این اجلاس حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است؛ گفت: هم اکنون بالای 5/1 میلیون نفر دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند و تعداد کثیری دانش آموخته نیز تربیت و وارد جامعه شده اند.

دکتر منادی تأکید کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام «سال اقتصاد مقاومتی» مطرح شد، امسال هیچ مبلغی به شهریه های دانشجویان اضافه نشده است.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات ایجاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی بعد از روی کار آمدن دکتر دانشجو بیان کرد: به دلیل قابلیتها و پتانسیلهای بالقوه در این شهرستان شاهد توسعه این واحد از تمام لحاظ خواهیم بود.