قرآن محور اوقات فراغت کانون های فرهنگی بناب است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب گفت: برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و مؤسسه های قرآن و عترت بناب با محوریت قرآن برگزار می شود.

به گزارش بناب نیوز، حبیب صدقی در نشست هماهنگی برنامه های قرآنی و اوقات فراغت کانون های مساجد و مؤسسه های قرآنی این شهرستان با اشاره به تقارن اول تابستان با ماه مبارک رمضان افزود: این تقارن فرصت مناسبی برای فعالیت های قرآن محور جوانان در فصل تابستان است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی بناب گفت: از صدر اسلام همواره مسجدها مهمترین پایگاه اجتماعی و فعالیت های فرهنگی مسلمانان بوده و امروز فلسفه وجودی کانون های مساجد نشأت گرفته از همین دیدگاه است.

وی افزود: مدیران کانون های مسجدها باید از این پایگاه مردمی که بر پایه حسن اعتماد مردم و اعتقادات و باورهای آنها شکل گرفته است، در جهت رشد و تعالی جوانان و علاقمندان استفاده کنند.

صدقی گفت: دشمنان این نظام برای لحظه لحظه اوقات جوانان برنامه دارند و زمانی برای غفلت و بی توجهی باقی نمانده است و کوچک ترین بی توجهی و سهل انگاری خانواده ها و مسئولان امور جوانان غیرقابل جبران خواهد بود.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

پس از امتحانات آخر سال تحصیلی 95- 94 حدود 25 هزار دانش آموز بنابی وارد تعطیلات سه ماهه تابستانی می شوند و اوقات فراغت بیشتری برای انجام فعالیت های مختلف اجتماعی، آموزشی و فرهنگی خواهند داشت.

ایرنا.