مقام سوم بناب در مسابقات کیک بوکسینگ آذربایجان شرقی

مسئول کمیته مسابقات هیئت ورزشهای رزمی آذربایجان شرقی حضور قهرمانان نامی کیک بوکسینگ را عاملی مهم در بالا بودن سطح مسابقات انتخابی استان دانست.

وحید پاکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این مسابقات گفت: مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان آذربایجانشرقی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نام جام شهدای ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در تبریز برگزار شد که در نهایت نفرات برتر این مسابقات به عضویت تیم آذربایجان شرقی درآمدند.

وی ادامه داد:128 ورزشکار از شهرستانهایبناب – میانه – بستان آباد – عجبشیر – گوگان – هشترود و تیمهای تبریزی مجتمع آموزشی الف (پاکزاد) – پایگاه شهدای گمنام - جنابی – مرادی – نجمی – پورموسی – خرمی – ایلداری – زکریا – رستمی – غیاثی – اسماعیل زاده – رسولی در این رقابتها شرکت داشتند.

پاکزاد اظهار داشت:این رقابتها با استقبال و حضور پرشور تماشاگران در مجموعه ورزشی ستارخان تبریز و در سطح فنی بسیار بالا برگزار شد که پس از انجام بازیهای بسیار زیبا و نزدیک، شهرستانهای تبریز، میانه و بناب در سکوهای اول تا سوم تیمی جای گرفتند.

وی افزود: از نکات جالب توجه این دوره از رقابتها ثبت نام اکثر قهرمانان کشوری و ملی در این مسابقات بود که به میزان قابل توجهی باعث افزایش سطح فنی مسابقات شده بود.