متون کتاب درسی کلاس ششم باعث تاسف است!

دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس، با تاکید بر این که برخی از متون کتاب های کلاس ششم ابتدایی باعث تاسف است گفت: متاسفانه بعد از ۱۴۰۰ سال برخی از افراد ملیت مردم را ایرانی و زبان را فارسی می‌دانند، چرا این افراد نمی‌خواهند اسلام را عامل وحدت امت بدانند.

محمد باقری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مهر) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با بیان این که در مقدمه قانون اساسی  ویژگی بنیادی انقلاب نسبت به دیگر نهضت‌های ایران، مکتبی و اسلامی بودن آن آمده است ،گفت: بنده نمی‌دانم چگونه مکتب ایرانی در وزارتخانه‌ها نفوذ کرده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برخی از متون کتاب های کلاس ششم ابتدایی باعث تاسف است ،افزود: متاسفانه بعد از ۱۴۰۰ سال برخی از افراد، ملیت مردم را ایرانی و زبان را فارسی می‌دانند ، نمی‌دانم چرا این افراد نمی‌خواهند اسلام را عامل وحدت امت بدانند.

باقری با اعلام این که قرآن کریم تمام افراد را بر محور اسلام  امت واحده می‌داند، یادآور شد: به طور حتم متون کنونی کتب دانش‌آموزی موجب می‌شود که وحدت در کشور اسلامی از بین برود، از این رو همه با ید بدانند که زبان فارسی هویت ما را نشان نمی‌دهد.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با رد اخطار قانون اساسی باقری گفت: به طور حتم اخطار قانون اساسی نمایندگان باید مربوط به اداره جلسه علنی مجلس باشد از این رو اخطار شما با قانون مغایرت دارد.