فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: عوامل پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند فردی را که برادر خود را به قتل رسانده بود دستگیر کنند.

علی سلطانی‌وش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: قاتل به نام  "ا-م" پس از درگیری لفظی با برادر خود با قیچی چندین ضربه به ناحیه قلب مقتول وارد کرده و در منزل پدری وی را به قتل می‌رساند و فرار می‌کند.

وی تصریح کرد: بلافاصله توسط سایر برادران به پلیس اطلاع داده می‌شود و رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران اداره آگاهی قرار می‌گیرد.

سلطانی‌وش افزود: ماموران پلیس آگاهی پلیس در محل حاضر شده و اقدامات اولیه خود را برای کشف انگیزه قتل و آلات قتاله آغاز می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چند روز به پلیس خبر می‌رسد که قاتل در منزل پدری و محل قتل حضور یافته و به احتمال زیاد قصد خودکشی دارد.

سلطانی‌وش افزود: سریعا رئیس پلیس آگاهی و کارشناسان در محل حاضر شده و با سخنرانی و توصیه‌هایی او را از خودکشی منصرف کرده و دستگیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: قاتل در بازجویی معترف به قتل برادرش شده و انگیزه کشتن نامبرده را قتل برادر بزرگ خود توسط مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد و از آن طریق با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.