فرماندار بناب تاکید کرد: لزوم تسریع در تکمیل پل روگذر میدان معلم بناب

فرماندار بناب گفت: طولانی‌تر شدن پروسه اجرای پل روگذر میدان معلم این شهرستان از هر منظری که نگاه کنیم، چه اجتماعی و چه سیاسی و امنیتی، دیگر به هیچ وجه به مصلحت نیست و باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

به گزارش بناب نیوز، ولی‌الله فرج‌اللهی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه پل روگذر میدان معلم بناب که با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره راه و شهرسازی، ناظر مقیم و مشاور طرح و همچنین پیمانکار پروژه ترتیب یافته بود، اظهار داشت: پروسه اجرای این پل وارد سال ششم شده و این روند فرسایشی به شدت مردم و مسؤولان شهرستان را آزرده خاطر کرده و در تنگنا قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه پل روگذر میدان معلم در حساس‌ترین نقطه ترانزیتی شمال غرب کشور واقع شده است؛ تصریح کرد: بخصوص مسؤولان انتظامی و شهرداری بیشترین زحمت و رنج را در قبال مشکلات طولانی شدن این پروژه متحمل شده و می‌شوند.

فرماندار بناب در ادامه از نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی خواست با انعکاس وضعیت موجود به وزیر راه و شهرسازی اقدام لازم برای تحقق الباقی اعتبار این پروژه به‌عمل آورند.

فرج‌اللهی خاطرنشان کرد: می‌توان با تمیهدات ویژه‌ای تمام موانع و مشکلاتی را که در سطح شهرستان و استان موجب تأخیر در روند اجرایی پروژه می‌شود، حل و فصل کرد.

فارس.