بهره برداری از پنج طرح راه روستایی بمناسبت هفته دولت در بناب

همزمان با گرامیداشت هفته دولت طی مراسمی با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئولان راه و شهرسازی، جمعی از مسئولان محلی پنج طرح مرتبط با راه روستایی در شهرستان بناب بهره برداری شد.

به گزارش بناب نیوز، طرح بهسازی و آسفالت راه روستای دوش از توابع شهرستان بناب یکی از طرح هایی بود که امروز بهره برداری شد.

علی سلیمانی فرد رئیس اداره راه و شهرسازی بناب گفت: برای اجرای این پروژه که به مسافت 3 کیلومتر انجام شده است مبلغ 5 میلیارد و 715 میلیون ریال از محل اعتبارات راه و شهرسازی هزینه شده است.

همچنین راه دسترسی شهرک مسکونی حضرت ولی عصر(عج) بناب، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت خیابان های مساکن مهر بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی بناب جهت تملک اراضی و اجرای این پروژه 27 میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که با بهره برداری از این طرح مشکل چندین ساله ساکنان این شهرک در خصوص رفت و آمد حل شد.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح روکش آسفالت محور بناب – ملکان به مسافت 19 کیلومتر آغاز شد .

سلیمانی فرد گفت: برای اجرای آن 33 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی گفت: امروز طرح روکش آسفالت محور بناب – عجب شیر نیز به طول 22 کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال آغاز شده است که حداکثر در مدت دو ماه به بهره برداری خواهد رسید.

سلیمانی فرد رئیس اداره راه و شهرسازی بناب خاطرنشان کرد: طرح روکش آسفالت محور بناب – مراغه نیز در حال مناقصه برای تحویل به پیمانکار است که پیش بینی می شود عملیات اجرایی آن نیز بزودی آغاز شود.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در فاصله 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی قرار دارد و نقطه اتصال سه محور مواصلاتی چندین استان غربی کشور است.

ایرنا.