افتتاح چندین طرح عمرانی در ششمین روز از هفته دولت در بناب

در ششمین روز از هفته دولت شش طرح عمرانی در بناب به بهره برداری رسید.

به گزارش بناب نیوز، این طرح ها شامل کانالهای بتنی روستای خوشه مهر بطول 12 کیلومتر، مدرسه 12 کلاسه طریق الاسلام، کارخانه تولید بذر اصلاح شده، کارخانه تولید کیک و کلوچه و کارخانه تولید ظروف پلاستیکی یک بار مصرف و تلویزیون شهری اداره برق بود که برای تکمیل آنها 133 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

در مراسم بهره برداری از این طرح ها معاون استاندار با اشاره به تنگناهای مالی دولت گفت :در هفته دولت امسال فقط در شهرستان بناب 32 طرح با هزینه کرد 590 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .

نواداد افزود: اعتبارات استان در سال گذشته 3 هزار میلیارد ریال بود که تنها 50 درصد آن تخصیص یافت اما با همت دولت و بخش خصوصی شاهد اجرای طرح های مهم با اشتغال زایی مناسب می باشیم و امسال همزمان با هفته دولت در آذربایجان شرقی 864 طرح با اعتبار 780 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون گزارشی از مشکل واحد های تولیدی کوچک و متوسط در بناب به ستاد استانی نرسیده که در صورت ثبت در سامانه بهین یاب در اسرع وقت مشکلات این واحد ها بررسی و رسیدگی خواهد شد.

امروز همچنین عملیات اجرایی ساختمان جدید مدیریت برق بناب با حضور معاون استاندار ،مدیر عامل برق استان،نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار بناب و مسئولین ادارات آغاز شد.

این طرح در 2540 متر مربع زمین با اعتبار 50 میلیارد ریال تا سال 1398 ساخته خواهد شد.

مدیریت برق بناب همچنین عملیات اجرایی زمینی کردن شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و روشنایی معابر خیابان امام (ره) را با اعتبار 20 میلیارد ریال و بطول 1200 متر آغاز کرد که پیش بینی می شود تا پایان سال 1396 به بهره برداری برسد.

خبرنگار بناب - پورملا اقدم.