تعمیر و بازسازی 48 کلاس درس توسط بسیجیان بنابی در طرح هجرت

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به شرکت 400 نفر از دانش آموزان بنابی در اردو های جهادی این شهرستان اقدامات انجام شده در طرح هجرت دانش امسال را بی سابقه اعلام کرد.

به گزارش بناب نیوز، سرهنگ عمران دوستی در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی طرح هجرت دانش بناب افزود: دانش آموزان بسیجی بناب امسال مدارس شهید مصطفی خمینی، طاها ،حکمت و معرفت این شهرستان شامل 48 کلاس درس را که در مناطق محروم واقع شده اند را بعد از انجام تعمیرات و بازسازی در اختیار دانش آموزان قرار دادند.

وی افزود:این دانش آموزان در مدت 80 روز در مدارس فوق رنگ آمیزی،جوشکاری و تعمیرات میز و صندلی،بازسازی سیم کشی برق،دیوار نویسی و تعمیرات گچ کاری و موزائیک کاری انجام داده و محیط درس را برای سال جدید آماده کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت:علاوه بر فعالیت های عمرانی ،این دانش آموزان در اردوهای مختلف فرهنگی ،علمی و تفریحی شرکت کردند.

سرهنگ دوستی طرح اردو های هجرت را گامی اساسی برای محرومیت زدایی از چهره شهرها و روستاها دانست و هزینه انجام کار را نیز ناچیز اعلام کرد.

وی در این مراسم همچنین یاد و خاطره 55 شهید دانش آموز دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود:شهداء باعث بقای انقلاب و ارزشهای انقلاب می باشند و دشمنان با مشاهده درایت رهبری مقام معظم ولایت،بالا بودن توان رزمی کشور و اعتقاد راسخ مردم به فرهنگ ایثار و شهادت از دست درازی به ایران اسلامی ناامید و مایوس می شوند.

خبرنگار بناب - پورملا اقدم.