کشف 73 راس گوسفند سرقتي در بناب

فرمانده انتظامي شهرستان بناب از کشف 73 راس گوسفند سرقتي و دستگيري يک سارق احشام خبر داد.

به گزارش بناب نیوز، سرهنگ "رمضان الهورديان " در تشريح اين خبر، گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت‌ احشام در سطح شهرستان، بلافاصله ماموران پليس آگاهي و کلانتري 12بناب در محل حاضر شدند.

وي افزود: پس از بررسي صحنه وقوع سرقت و سرنخ بدست آمده، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي به طور ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ الهورديان با اشاره به سرنخ بدست آمده از صحنه وقوع سرقت، خاطرنشان کرد: سرنخ متعلق به يکي از سارقان سابقه دار بوده که ماموران با انجام تحقيقات پليسي محل اختفاء متهم را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه سارق را با تعداد 12 راس گوسفند در مخفيگاهش دستگير کردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به سوابق متعدد متهم در امر سرقت ، تصريح كرد: در تحقيقات فني و تخصصي به عمل آمده، متهم تاکنون به 61 راس سرقت احشام اعتراف کرده که با تلاش ماموران تحويل مالکان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب در پايان اظهار داشت: شهروندان در پيشگيري از سرقت، توصيه‌هاي پليس را جدي و در صورت وقوع هرگونه سرقت مراتب را در اولين فرصت به پليس 110 اعلام نمايند.

پايگاه خبري پليس .