بهره برداری از ۱۲طرح عمرانی با صرف اعتبار۵۰۰ میلیارد ریالی در بناب

فرماندار بناب از بهره برداری ۱۲طرح عمرانی با صرف اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی در بناب خبر داد.

به گزارش بناب نیوز، ولی الله فرج اللهی در نخستین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سالروز ورود شکوهمند بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیز و همچنین آغاز جشن های ملی انقلاب اسلامی ایران در نشست شورای اداری شهرستان بناب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عزت، اقتدار و امنیت حاکم بر کشور را مرهون مبارزات امام راحل(ره) دانست.

وی اظهار کرد: علیرغم اینکه دولت از لحاظ درآمد و منابع مالی بخصوص از محل فروش نفت با مشکل جدی مواجه است ولی خدمات و کارهای بزرگی را انجام داده است.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به زیرساخت های صورت گرفته توسط دولت در بخش کشاورزی شهرستان تصریح کرد: درتکمیل زیرساخت های کشاورزی قدم های مؤثری در شهرستان برداشته شده است تا جایی که دولت ظرف دو سال گذشته برای اجرای طرح های آبیاری نوین و تحت فشار ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

فرج اللهی افزود: همچنین طی دو سال گذشته ۹۲ کیلومتر از کانال های سنتی به بتنی تبدیل شده اند که ۱۶۰ میلیارد ریال نیز در این بخش هزینه شده است.

وی با اشاره به توجه دولت نسبت به عمران روستایی اذعان کرد: در سطح شهرستان بناب طی دو سال گذشته ۱۵ کیلومتر مسیرگشایی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت انجام شده که شاهد تحول عظیمی در سطح روستاها هستیم.

فرماندار بناب همچنین به توجه دولت به توسعه صنعت و ایجاد اشتغال اشاره و تأکیدکرد: با اجرای این طرح نیز ۳۷کارخانه و واحد تولیدی به بانک ها معرفی شدند که تاکنون ۲۹ واحد از این واحدها بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند که شاهد جهش خوبی در این بخش بوده ایم.

فرج اللهی ادامه داد: در جهت رونق کشاورزی ۱۳ درصد اعتبارات ابلاغی به استان در این بخش توسط شهرستان بناب جذب شده و در حوزه سلامت نیز کارهای خوبی به اجرا در آمده است.

وی اذعان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور وزیر نیرو و استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان بناب ۱۲ طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مهر .