فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: پلیس این شهرستان چند زن سارق را که در پوشش دستفروشی اقدام به سرقت می کردند، دستگیر کرد.

سرهنگ علی سلطانی وش در تشریح این خبر گفت: یک زن به مشخصات "م.

ر" در حین انجام سرقت از منزلی واقع در یکی از محلات شهرستان بناب توسط پلیس آگاهی دستگیرشد و در پی آن ماموران پلیس سریعا مناطق اطراف را به صورت کامل بررسی و در نهایت دو زن دیگر به هویت های معلوم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهمان معترف شدند علاوه بر سرقت منزل اخیر، چهار مرتبه به شهرستان بناب آمده و چهار فقره سرقت مشابه منزل انجام داده و مقادیر طلا و جواهرات و وجه نقد به سرقت برده اند و در طلا فروشی های شهرستان نقده به فروش رسانده اند.

سرهنگ سلطانی وش اظهار داشت: متهمان دستگیر شده تحت عنوان دستفروش در محلات خلوت شهر تردد کرده و در زمانهای ظهر پس از زدن در منازل و اطمینان از خالی بودن آنان وارد منازل شده و اقدام به سرقت کرده و پس از آن از شهر خارج و به استان آذربایجان غربی، شهرستان نقده عزیمت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در ادامه افزود: با توجه به نوع سرقت های انجام یافته، ارتکاب سرقت توسط نامبردگان از سایر شهرستانهای استان و استانهای همجوار متصور است.