امام جمعه بناب: قدم های برداشته شده برای دیندارکردن مردم ضعیف بوده است

امام جمعه بناب با بیان اینکه قدم های برداشته شده برای دیندارکردن مردم ضعیف و کمرنگ بوده است، گفت: تعطیلی امر به معروف و نهی از منکر آتشی را در جامعه شعله ور می کند که خشک و تر باهم می سوزند.

به گزارش بناب نیوز، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به ضرورت توجه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: ترک امر به معروف و نهی از منکر جامعه را به سمت تباهی می کشد.

وی اضافه کرد: امروز شرایطی در جامعه حاکم شده است که مؤمنان برای اجرای فریضه الهی خجالت می کشند ولی در مقابل افرادی که برخلاف دین و قرآن قدم برمی دارند آزادانه این گناه را مرتکب می شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب سپس با تأکید بر اینکه حرکت های دینی و اخلاقی و الهی باید در جامعه افزایش یابد؛ خاطرنشان کرد: در عرض 38 سال گذشته نه دولت ها و نه روحانیون نتوانسته اند مردم را متقی به بار بیاورند و به هیچ وجه قدم های برداشته شده در این زمینه راضی کننده و کافی نبوده است.

وی تصریح کرد: قدم های برداشته شده برای دیندارکردن مردم ضعیف و کمرنگ بوده است.

بنابراین گزارش، یکی از محورهای مورد بحث جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب بررسی راهکارهای مشارکت حداکثری و رعایت اخلاق عمومی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که در این زمینه امام جمعه بناب با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار امیدواری کرد مردم با حضور حداکثری در این دو انتخابات بر شکوه و عظمت جمهوری اسلامی بیفزایند و مایه سربلندی نظام باشند.

فارس.