معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی: دشمن با روش‌های مختلف جنگ نرم می‌خواهد ایران را ناامن جلوه دهد

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمن اصرار دارد با روش‌های مختلف جنگ نرم، کشور ایران را ناامن و بدنام جلوه دهد و در این راستا تمام اراده خود را متمرکز کرده است.

محمدعلی نصرتی شامگاه امروز در نشست شورای اداری شهرستان بناب اظهار کرد: دشمنان قسم خورده‌ای که از جنگ نظامی علیه ایران شکست خورده‌اند، امروز برای متوقف کردن ایران از حرکت شتابان خود به وسیله شبیخون فرهنگی به میدان مبارزه آمده و قصد دارند سرمایه‌های اصلی ایران را بی‌هویت و بی‌بند و بار کنند.

وی افزود: دشمن اصرار دارد با روش‌های مختلف جنگ نرم، کشور ایران را ناامن و بدنام جلوه دهد و در این راستا تمام اراده خود را متمرکز کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: مردم و مسئولان باید به تناسب اهداف پلید دشمن، به مقابله با جنگ نرم آنها بپردازند و راهکارهایی از جمله ترویج اسلام ناب و آموزه‌های دینی با روش‌های جذاب، تقویت فرهنگ و هویت اصیل اسلامی، دفاع از ارزش‌های ملی و همچنین ارتقای سطح آگاهی و بصیرت عموم مردم می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

نصرتی با تأکید بر لزوم توجه به مقوله پیشگیری قبل از وقوع حادثه بیان کرد: ریشه هر ملتی در فرهنگ بومی آن ملت نهفته است و تا زمانی که با تکیه بر فرهنگ اصیل اسلامی خود از دشمن فریب نخوریم، نگرانی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: تنها نگرانی اصلی ما فریب خوردن از دشمنان است که در آن صورت اصالت و هویت دینی ما را مورد تاخت و تاز قرار خواهند داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که برای استقرار حاکمیت نظام الهی در ایران هزینه‌های زیادی داده شده است، گفت: با وجود اینکه مشکلات فعلی تا فعالیت دشمنان ادامـه خواهد داشت، اما با این حال به جرأت اعلام می‌کنیم که هم‌اکنون کشورمان در قله عزت و شرف و بالندگی قرار داشته و افتخارات ما بیشتر از زبونی‌های دشمنان است.

نصرتی تکلیف اصلی مسئولان نظام در شرایط حساس فعلی را تلاش و دوندگی مضاعف در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: هرکس در هر مسئولیت و جایگاهی باید با بالاترین ظرفیت و توان ممکن خدمت کند؛ در غیر اینصورت در محضر ملت و رهبر عزیز شرمنده خواهیم بود.