پرونده مسکن مهر بناب آذر بسته می شود / شهرک ولی عصر(عج) بناب به شهرداری واگذار می شود

فرماندار بناب گفت: بر اساس پیش بینی های بعمل آمده پرونده مسکن مهر آذرماه امسال بسته می‌شود.

به گزارش بناب نیوز، ولی‌الله فرج‌اللهی  در حاشیه بازدید از تعاونی مسکن مهر 4427 شهر بناب در شهرک ولی عصر(عج) بناب جلسه شورای مسکن شهرستان را در محل شهرک تشکیل داد.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر بناب اظهار کرد: به غیر از دو پروژه و شرکت تعاونی وضعیت و عملکرد مشکن مهر در این شهرستان مطلوب است.

فرماندار بناب سپس با انتقاد از مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر4427 شهر بناب بخاطر روند کند عملیات تکمیل این پروژه از مسئولان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز راه و شهرسازی بخاطر عدم پیگیری برای تکمیل این پروژه نیز انتقاد کرد.

فرج اللهی با بیان اینکه بر اساس برنامه پیش بینی شده آخر آذرماه پروژه مسکن مهر در شهرستان بناب بسته خواهد شد؛ افزود: با روندی که در تکمیل این پروژه شاهد هستیم بعید به نظر می رسد این پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی از مسئولان شرکت تعاونی و پیمانکار طرح مذکور خواست با افزایش اکیپ نسبت به تسریع در اجرای پروژه اهتمام کنند.

فرج اللهی تصریح کرد: بنده در خصوص روند کند اجرای این پروژه گله مند هستم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اهتمام این دولت برای تکمیل پروژه مسکن مهر خاطرنشان کرد: تمام زیرساخت‌های لازم در پروژه مسکن مهر بناب موجود است.

فرج‌اللهی افزود: با وجود اینکه کمتر از 20 روز از کلنگ زنی طرح شبکه فاضلاب شهرک ولی عصر(عج) بناب نمی گذرد تاکنون 700 متر از شبکه فاضلاب این شهرک کار شده است.

وی تأکید کرد: در تلاشیم با تهیه و واگذاری زمین مورد نیاز نسبت به راه اندازی تصفیه خانه مجزا برای این شهرک و روستاهای اطراف اقدام کنیم.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به روند واگذاری امور شهرک به شهرداری اذعان کرد: موضوع واگذاری شهرک به شهرداری در شورای شهر بناب نیز مصوب شده و بزودی عملیات واگذاری امور شهرک به شهرداری انجام خواهد شد.

به گفته فرج اللهی، به منظور اجرای طرح روشنایی معابر و زیرساخت های شهرک 20 میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره برق تخصیص یافته و پیمانکار طرح نیز انتخاب و بزودی کارهای خود را آغاز خواهد کرد.

فارس.