ارتقای 6 روستای بناب به شهر در هیئت دولت تصویب شد

فرماندار بناب گفت: علاوه بر روستای خوشه‌مهر ارتقای 5 روستای دیگر این شهرستان به شهر در هیئت دولت تصویب شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

سعید برقی صبح امروز که به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان برای بررسی مسائل و مشکلات خوشه مهر سفر کرده بود، در اجتماع اهالی این روستا با بیان اینکه یکی از دلایل انحلال شهرداری‌ها عدم خودکفایی آنهاست، افزود: عامل توسعه روستاها شورا و دهیاران هستند.

وی با تأکید بر حضور آگاهانه مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه کرد: مردم باید ضمن آگاهی، بدون تعصب به افراد سالم رأی دهند.

فرماندار بناب گفت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دو تفکر اقتصادی در کشور حاکم است که هر کدام به نوعی سعی می‌کنند تفکر خود را در جامعه حاکم کنند.

وی تصریح کرد: اگر مردم با اتحاد و همدلی فردی که مورد تأیید مقام معظم رهبری است و در خط رهبری قدم بر می‌دارد را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند، دشمنان از تمام توطئه‌های خود عقب‌نشینی خواهند کرد.

برقی سپس به تشدید تحریم‌های اقتصادی که در آستانه انتخابات توسط دشمن برنامه‌ریزی شده است اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم با انتخاب فرد ولایت‌مدار و پیرو رهبری نگذاریم انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف شود.

فرماندار بناب ادامه داد: علاوه بر روستای خوشه‌مهر ارتقای پنج روستای دیگر این شهرستان به شهر در هیئت دولت تصویب شده و به‌ زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.