مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بناب منصوب شد

به گزارش بناب نیوز، طی حکمی از طرف رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی؛ استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه بناب، دکتر عباسعلی شریفی به سمت مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بناب منصوب شد.


مدیر مرکز رشد شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگاران، ماموریت اصلی این مرکز را ایجاد بستری مناسب برای تجاری سازی پروژه های تحقیقاتی برشمرد و گفت: محوریت اصلی مرکز رشد شهرستان بناب ایجاد بستری مناسب برای تجاری سازی پروژه های تحقیقاتی و حمایت از توسعه کسب و کار دانش بنیان است.


شریفی ادامه داد؛ این مرکز با ارایه ی خدمات حمایتی، از ایجاد کسب و کار جدید توسط کارآفرینان و صاحبان ایده در حوزه فناوری و اهداف اقتصادی پشتیبانی می کند.


وی در بخشی از سخنان خود آمادگی این مرکز را برای دریافت ایده های فناور شهروندان بنابی اعلام کرد و گفت: از شهروندان عزیز دعوت می شود، هرگونه ایده های نوآور خود را که قابلیت ایجاد کسب و کار دانش بنیان را دارند، میتوانند با مراجعه حضوری به مرکز رشد شهرستان و یا از طریق پایگاههای ارتباطی مرکز در تلگرام با آدرس های  telegram.me/bonabroshd و telegram.me/roshdbonab با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار نمایند و همچنین آدرس کانال تلگرامی این مرکز نیز به نشانی telegram.me/bonabincu می باشد که آخرین اخبار، رویدادها و فرمهای عضویت مرکز رشد در آن تعبیه شده است.


گفتنی است مرکز رشد واحد های فناور شهرستان بناب با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده شهرستان بناب، ضیاء اله اعزازی و رئیس پارک علم و فناوری استان و رئیس دانشگاه بناب افتتاح شد.


بر اساس این گزارش مرکز رشد واحد های فناور شهرستان بناب واقع در خیابان شهید بهشتی جنب آموزش و پرورش مستقر می باشد.