فارغ التحصیلی اولین گروه از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

به گزارش بناب نیوز، سعید رادمرد ضمن اعلام این خبر و با بیان اینکه یازده نفر از دانشجویان اولین دوره مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی این مرکز دانشگاهی با دفاع از پایان نامه های خود فارغ التحصیل شدند؛ افزود: در حال حاضر این مرکز دارای حدود ۲ هزار دانشجو در ۲۷ رشته مقطع کارشناسی و ۲ رشته مقطع کارشناسی ارشد است.

به گفته وی، دانشگاه پیام نور مرکز بناب دارای ۱۹ عضو هیأت علمی است که از این جهت از جمله مراکز دارای توان علمی بالا در سطح دانشگاه های پیام نور آذربایجان شرقی است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بناب در ادامه سخنان خود با تقدیر و تشکر از اساتید مرکز بویژه دکتر غلامحسین جوانمرد مدیر گروه رشته روانشناسی اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک با افزایش رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در راستای توسعه کیفی این مرکز قدم های مؤثری برداشته خواهد شد.

بنابراین گزارش، عضو هیأت علمی و مدیر گروه روانشناسی دانشگاه پیام نور مرکز بناب نیز در ادامه این گفتگوی خبری با اشاره به فارغ التحصیلی اولین گروه از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور مرکز بناب اذعان کرد: ۱۱ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد با حضور آقایان دکتر واحدی، دکتر محمدزاده و دکتر رضایی به عنوان اساتید راهنما، مشاور و نماینده گروه روانشناسی از دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی از پایان نامه های خود دفاع کردند.

دکتر غلامحسین جوانمرد تصریح کرد: هم اکنون ۱۱۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب مشغول به تحصیل هستند و امیدواریم در سال تحصیلی جدید نیز تعداد ۸۰ دانشجوی جدید دیگر در این رشته جذب و به تعداد دانشجویان این رشته اضافه شود.