افزایش ۴۷ درصدی رتبه‌های برتر کنکور ۹۶ در شهرستان بناب

به گزارش بناب نیوز، ولی الله فرج الهی در جمع رتبه‌های برتر آزمون سراسری 96 شهرستان بناب، با اشاره به اهمیت موضوع کسب علم در جامعه کنونی، اظهار کرد: در جامعه ما و دنیای امروزی علم آموزی و کسب رتبه‌های علمی بزرگترین قدرت جهان است.

فرماندار بناب افزود: در گذشته هر کشوری که بزرگترین ارتش و امکانات نظامی را داشت کشور قدرتمندی بود ولی امروز فناوری نو و به‌روز بزرگترین قدرت برای هر کشوری است.

وی در رابطه با وجود استعداد علمی بالا در شهرستان بناب، گفت: وجود رتبه‌های برتر شهرستان بناب نشان می‌دهد که این شهرستان می‌تواند بزرگترین کارها را انجام دهد.

فرج الهی افزود: عامل اصلی موفقیت دانش‌آموختگان شهرستان بناب، پشتکار و استعداد خود دانش آموزان است و عامل دوم حمایت پدر و مادران و عامل سوم تلاش دبیران زحمتکش این شهرستان است.

وی با اشاره به وضعیت خوب رتبه‌های برتر این شهرستان، تصریح کرد: اکنون 27 نفر از کسانی که در آزمون سراسری 96 شرکت کرده بودند در شهرستان بناب واجد شرایط قبولی در رشته پزشکی هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه در دولت یازدهم اقدامات زیادی در راستای پیشرفت مدارس صورت گرفته است، اذعان داشت: در طول چهار سال گذشته، تلاش کرده‌ایم مدارس را از نظر کیفیت به حد مطلوبی برسانیم که به لطف خداوند توانستیم گام‌های بزرگی در این راستا برداریم.

فرج‌الهی از افزایش 47 درصدی تعداد رتبه‌های برتر کنکور 96 در شهرستان بناب خبر داد و گفت: در آزمون سراسری 96 نسبت به سال 95 تعداد رتبه‌های برتر شهرستان بناب به صورت چشمگیری افزایش داشته است که این پیشرفت را مدیون پشتکار دانش آموزان و حامیان آنها هستیم.

فرماندار بناب با ابراز خوشنودی از پیشرفت صورت گرفته در تعداد رتبه‌های برتر کنکور در این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید در سال بعد نیز همین 47 درصد افزایش و حتی بیشتر از این را داشته باشیم.

وی در خاتمه، تاکید کرد: افزایش چشمگیر تعداد رتبه‌های برتر نشان دهنده وجود استعداد‌ها در این شهرستان است، و از این دانش‌آموزان تقاضا داریم علم صحیح یاد بگیرند و هدفشان را در مدرک گرایی قرار ندهند.