توقیف محموله خشکبار قاچاق در بناب

به گزارش بناب نیوز، رمضان الهوردیان اظهار داشت: ماموران کالای قاچاق در حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه نیسان مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از نیسان‌های توقیفی، یک هزار و 100 کیلوگرم مغز گردوی قاچاق کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه 550 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بناب، با اشاره به اینکه در این زمینه 2 دستگاه نیسان توقیف و 2 نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب همچنین از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 600 میلیون ریالی خبر داد.

رمضان الهوردیان در این رابطه اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود خودروهای حامل کالای قاچاق به حوزه استحفاظی شهرستان بناب به صورت کاروانی، ماموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدام به موقع ،خودروهارا شناسایی کرده و در یکی از محورهای مواصلاتی آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودروها 892 قطعه لوازم ابزار صنعتی ، 324 ثوپ البسه ، چهار‌هزار و 50 پاکت سیگار کشف شد که برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده 600 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی ضمن اشاره به اینکه در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر و سه خودرو توقیف شد، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.